2011/08/08

Zöldbab + sörtészta


Azt hiszem még eddig sosem tettem fel aznap készült receptet a blogra, de mindig kell, hogy legyen egy első alkalom. Ez most az. Hétfő lévén lusta vagyok és ezen az idő sem segít, sőt, egyenesen őt hibáztatom mindenért. Zsibbadt az agyam az esőtől és széltől, így ma mindent az egyszerűség jellemez amit csináltam. Egyszerűen csak mostam, egyszerűen csak pakoltam, egyszerűen csak elmentem a boltba és egyszerűen (csak) főztem.

De végül is nem akarom nagyon túlbonyolítani a történetet, mert szimpla, pont olyan, mint a recept. De ne dőljünk be az egyszerűségének, mert finom. Még pénteken vettem egy zacskó zöldbabot -hozzátenném, hogy idén először- amit ma hirtelen elhatározásból sörtésztába mártottam és megsütöttem. A végeredmény meglepően finom. Semmi csavar, semmi szofisztikáltság, csak a friss, zsenge, roppanós zöldbab íze, lágy tésztába burkolva. Ajánlom köretnek bármilyen hús mellé, de magában fokhagymás aiolival is fantasztikus.

A receptért kattints a képre:


Hát kell ennél több?

All images © Studer-T. Veronika all rights reserved

3 megjegyzés:

chriesi írta...

De jó ötlet! Hát még az időzítés, mert kicsit túl sok zöldbabot vettem. :)

Csibe írta...

Nem igazán kedvelem a zöldbabot, de ezt szívesen megkóstolnám :)

Vera írta...

Noémi,
egy variációnak nem rossz

Orsi,
én sem vagyok a legnagyobb rajongója, de egyszer-egyszer készül valami belőle

Related Posts with Thumbnails