2011/06/19

BBQ


Hát nem megint itt van a grillszezon? Persze az már Murphy, hogy amikor hatalmas grillezést tervezek a teraszra, akkor odakinn szakad az eső és orkánszerű szél fúj. Annyi baj legyen, még jó hogy beszereztem egy benti grillezős vaslapot, probléma letudva. Bár azt a füstös ízt hiányolom, azt csakis a faszén grill tudja prezentálni.

Ha már grill, akkor legyen BBQ amolyan amerikai módra. Nem mondanám, hogy annyira odáig lennék ezért a szószért, de egyszer-egyszer miért ne. És ha már BBQ, akkor maradjunk csak a jó öreg, biztos amerikai receptnél, persze hagyjuk ki a füstaromát és egyéb tartósítószereket belőle. A receptet a Saveur magazin oldalán találtam, gondoltam ők megbízhatóak az ilyen receptek terén. Nem csalódtam benne, valóban egyszerű, amerikai, olyan barbekjús. Persze ezt lehet még fokozni ilyen-olyan bourbon-nal és egyéb hozzávalóval, én maradtam most az egyszerű verziónál.

A receptért kattints a képre:

© Studer-T. Veronika all rights reserved

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails