2010/06/21

Könnyű saláta


Az ilyen gyümölcsös saláták kifejezetten frissítőek nyáron. Nyáron, de nem 10-15 fokban, mint ami itt volt a hétvégén. Annyira hideg volt/van, hogy látszik a leheletem odakinn. Ez nem normális, hiszen nem az Északi sarkon élek. Úgyhogy nekem az a saláta nem frissítő, hanem nyáridéző volt. Legalább a tányéromon legyen napos étel, ha már vastag pulóver van rajtam.

A barack eszméletlenül finom grillezve, húsok mellé is szoktam tálalni, például a libamájjal is nagyon jól kijönnek. A friss kecskesajt pedig igazán könnyű kísérő. Mivel enyhén édes ez a sajt, a barackkal és a bazsalikommal együtt egészen különleges ízt kapunk eredményül. Szerintem fogyókúrázók is beépíthetik az étrendjükbe, hiszen egyáltalán nem megterhelő saláta. Mivel egy kicsit különlegesebb ez az összeállítás, kis adagban előételnek is tökéletes lehet. A recept annyira egyszerű, hogy talán le sem kéne írnom, talán csak megszokásból, íme.

Grillezett barack friss kecskesajttal és bazsalikommal

Hozzávalók:
friss kecskesajt
barack
bazsalikom

A barackot süssük/grillezük, majd tálaljuk kecskesajttal és szórjuk meg bazsalikommal.

2 megjegyzés:

Reni írta...

pont a grillezett őszibarackról beszélgettünk múlt hétvégén Lázárral :))

nagyon finom lehet (a friss kecskesajtot nem szeretem), de a sajtot lecserélném egy gombóc fagyira, ha magamnak csinálnám :))

Vera írta...

Akkor nagyon "trendi" vagyok :))És még mit mondott róla?

Jó ez fagyival is, én mindenhogy szeretem.

Related Posts with Thumbnails