2011/05/23

Mentás sült paprika



Tipikus könnyű, egyszerű de mégis különleges nyári étel. Sok gondunk nincs vele, csak be a paprikát a sütőbe, felkockázni, ezt-azt rálocsolni és tálalni. Én a pirítósra és a rukkolára esküszöm mint kísérő, de persze miért is ne lehetne partnere a sült húsnak.

A menta ad az édes paprikának egy frissítő felhangot. Talán lehetne még ilyen-olyan zöldfűszerrel is párosítani a menta mellett, de szerintem így pont megfelelő. Semmi fakszni, nem kell túlbonyolítani, különösen az ilyen egyszerű nyári ételeket nem érdemes.

A receptért kattints a képre:

© Studer-T. Veronika all rights reserved

1 megjegyzés:

agnes szucs írta...

hú, nagyon jól néz ki! és főleg egyszerű!
egyszer csináltam már ilyet tésztához, és akkor grillserpenyőben sütöttem, úgy is működött... és teljesen elképedtem, hogy tényleg le lehet szedni a héját.

üdv,
á
:)

Related Posts with Thumbnails