2010/03/12

Répa chips

Nem vagyok chips evő, mert a boltitól rosszul leszek. Se venni nem szoktam, se itthon csinálni. Ha sósra vágyom, akkor (tudom az sem az igazi), pattogatott kukoricát csinálok. A múltkor, talán egy hónapja is van, a boltban a fő állványon viszont megakadt a szemem egy zacskón amin ez állt: Zöldség chips! Nem vettem meg, hanem elolvastam mi is van benne. A krumplin kívül még cékla és répa volt kisütve.

Tegnap rám tört a nassolhatnék délután, és mivel vagy 2 kg répám van itthon, gondoltam miért is ne próbáljam ki. Nem csak szimpla sárgából készítettem, hanem volt lila és citromsárga répám is. Az íze picit édeskés, egy cseppet se hasonlít a répára. Céklám nem volt itthon sajnos, de ha lesz azzal is ki fogom próbálni.

Répa chips

Hozzávalók:
répa
olaj

A répát uborkareszelőn vékonyra szeletelem. Felforrósítom az olajat, kisütöm a répát, papírtörlőn lecsepegtetem és sózom.
Sajnos nem marad sokáig ropogós, ajánlott azonnal fogyasztani amint kihűlt.

7 megjegyzés:

Zizi írta...

Szia!
Itt árulják a legjobb répa chipset Budapesten: http://falafel.hu/. Szerintem... a tiéd is fantasztikusan néz ki, el fogom készíteni!
Zizi

Zizi írta...

Azt szeretném még kérdezni, hogy lila és citromsárga répát honnan szerzel be???

Vera írta...

Sose láttam még ezelőtt répa chipset, jó tudni, hogy étkezdében is árulják.
Háát, a répák bio, és Svájcban vettem. Itt annyi van, hogy csak na. Szerintem keresd a csarnokban, és olyan helyeken ahol kicsit különlegesebb zöldségeket is árulnak. Ha van kerted, vagy valakinek a rokonságban, akkor küldöm a linket honnan lehet magot beszerezni. Én is itt vettem őket.

Zizi írta...

Küldheted a linket, a szüleimnek van hobbi kertje! :)

Akkor te Svájcban élsz?

Vera írta...

Itt vettem a mamának, és tartottam meg magamnak egy keveset: http://cgi.ebay.ch/CARROT-PURPLE-HAZE-HYBRID-F1-600-SEEDS_W0QQitemZ280474568027QQcmdZViewItemQQptZUK_HomeGarden_Garden_PlantsSeedsBulbs_JN?hash=item414d96455b

Ha kell segítség szólj, emailen!

Igen, itt élek. A párom svájci :)

Névtelen írta...

Érdekes a répa petrezselyemlevéllel :o)

Vera írta...

:)))) te vagy az első aki észrevette.

Related Posts with Thumbnails