2010/03/16

Répa, citrom, rozmaring

Még mindig iszonyú mennyiségű répám van itthon, és kezdeni kell vele valamit. Már egy részéből lett chips, de még kb. 2 receptnyi répa maradt. (Bár anyu tegnap kódolva megjegyezte, hogy szerinte senki se eszik ennyi répát rajtam kívül. Hát, remélem, hogy téved!)

Tegnap bárányt sütöttem. Említettem már, hogy a bárányt szeretem a legjobban? Semmihez se hasonlítható az íze, és illata. Mivel simán megsütöttem, sóval, borssal és egy szél rozmaringgal, valami kellett még mellé. Így született meg ez az összeállítás. Féltem, hogy majd rajtam kívül másnak nem fog ízleni a citrom miatt, de tévedtem. Még a tányért is kitörölgette utána. Amolyan igazi könnyű étel. Fel is vettem a listámra nyárra. Szerintem hidegen is kifejezettem finom lenne és frissítő.

Répa rozmaringgal és citommal

Hozzávalók (2 főre):
50-60 dkg répa
4 szél rozmaring
1 kisebb citrom
1 gerezd fokhagyma
olivaolaj
2 korty víz
bors

A répákat felkarikázom, és felforrósított olajon a rozmaringgal és a kinyomott fokhagymával együtt megpirítom. Hozzáadom a vékonyra karikázott citromot, felöntöm 2 korty vízzel, sózom, borsozom.
Közepes lángon, fedő alatt megpárolom, de csak addig amíg még roppanós marad.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails