2010/05/04

Egy nem elég


Hát ebből nem. A fenti szép példányok pisztrángok. Még pénteken készítettem, és mint kiderült csak magamnak. Gyomorrontást kapott a párom, na nem az én ételemtől, hanem céges vacsorán. Egész nap csak teán és kekszen élt, így a halak mind nekem maradtak. Nem okozott nagy gondot az elfogyasztásuk, mert frissek és puhák voltak, én meg nagyon éhes.

A tengeri halakkal mindig bajban vagyok, sose tudom melyik micsoda, egy-kettő kivételével. Viszont megakadt a szemem ezen a pisztrángon, ami friss volt és legalább itt fogták. Vajas, citromos mustáros szószban sült, és grillezett citromkarikákkal díszítettem. Nagyon kellemes, nekem köret nélkül kiváló, de ha valaki szeretne mellé valamit, akkor citromos újkrumplit ajánlanék.

Pisztráng citromos, vajas, mustáros szószban

Hozzávalók (2 db halhoz):
2 pisztráng (vagy egyéb hal)
10 dkg vaj
3 tk magos mustár
1 citrom leve
3 ek tejszín (nem főző)
bors

A vajat felolvasztom és elkeverem benne a többi hozzávalót, majd megkenem vele a halat és teszek a hasába is. 200 fokra előmelegített sütőben kb. 20 percet sütöm. A tetejére grillezett citromkarikát tettem.

4 megjegyzés:

duende írta...

Anyám.... de jól néz ki! Halimádó vagyok... És ez gyönyörű!

Felhőlány írta...

Ez több mint jól néz ki! :)) A pisztrángot én is nagyon szeretem, volt már rá példa, hogy egy finom pisztrángos ebédre ácsingózva felkocsikáztunk (1 óra) Szilvásváradra... :)

Der Chef írta...

Nagyon jól néz ki, mindig öröm látni, ha valaki pisztrángot csinál.

Vera írta...

Duende, Felholany, Der Chef
koszi :)

En is Szilvasvaradon ettem eddig a legjobb pisztrangot.

Related Posts with Thumbnails