2011/07/29

Meghívtak, mint...

Kép innen

Sokszor mondtam már, hogy ekkora és akkora megtiszteltetés ért, de most valóban elállt egy pillanatra a szavam. Ezt az érzést ahhoz tudnám hasonlítani, amikor először kaptam levelet a Getty Images-től. Vagy várjunk csak, mégsem, még az sem okozott ekkora örömöt, mint az a levél ami nem rég érkezett hozzám. Abban a kedves levélben az állt, hogy nagy örömükre szolgálna ha megtisztelném őket, és  vendégelőadó lennék az idei Foodblogger Connect rendezvényén Londonban, és tartanék egy előadást az ételfotózásról. Erre a konferenciára a világ minden tájáról érkeznek profi és amatőr fotósok, bloggerek, magazinkiadók. Olyan ismert bloggerekkel, szerkesztőkkel, fotósokkal együtt beszélhettem volna, mint például híres séf, Anjum Anand, akinek eddig öt könyve jelent meg, vagy Béatrice Peltre, a La Tartine Gourmande blog írója, aztán ott van a White on rice couple, Diane és Todd, akik mindketten elismert fotósok. Nem is beszélve Alex Mead, a  Food & Travel magazin szerkesztőjéről vagy éppen Jonnie Léger, a Stockfood UK vezetőjéről és még hosszan sorolhatnám.  

Már csak ezért is majdnem megszakad a szívem, hogy nem találkozhatom ezekkel a zseniális emberekkel idén. A konferencia időpontja Augusztus 12-14-ig tart. Mennék én nagyon is, naná, ki nem... de 2 héttel a kismanó születése előtt nem kockáztatnék semmit, nehogy meggondolja magát és mégis  éppen ott és akkor akarjon megszületni. Az biztos, hogy nem mindennapi előadás lenne....
Még egyszer köszönöm a felkérést a szervezőknek, de majd csak jövőre találkozunk Foodbloggerek!

26 megjegyzés:

Kata írta...

Megérdemled!:) gyönyörűek a fotók, jók a receptek, és jó olvasni is téged!:)

Ritmus írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz! Kár, hogy nem tudsz menni, de a picur a legfontosabb! Gratulálok!!

Névtelen írta...

Gratulálok én is! Nagyon is megérdemelt és jogos, nagyon tehetséges vagy! A kismanód születéséhez pedig sok jót kívánok és boldogságot és egészséget!

Vera írta...

Kata, Ritmus, Pocak Panna,
Nagyon köszönöm, igazán jól esik, hogy tetszik amit csinálok,
és köszönjük a jókívánságokat is :)

Kreatív konyha írta...

Gratulálok! Ez nagyon extra felkérés! Büszke lehetsz magadra!!! A kismanó születéséhez minden jót kívánok!

Gabah írta...

Wooow! Ez fantasztikus! Gratulálok! Csatlakozom, tényleg megérdemled, nagyon kreatív és tehetséges vagy!
Meglátod, a kisbabád születése mellett egy ideig eltörpül majd az egész, ő biztos minimum ezerszer "kárpótolni" fog ezért a rendezvényért!
Csak így tovább! Minden jót kívánok nektek!

Reni írta...

Azt a mindenit! Gratulálok Vera! Valószínűleg én is a baba érdekeit helyezném már ebben az időszakban előtérbe, de majd jövőre bepótolod! :)

duende írta...

Gratulálok, ez tényleg csodálatos dolog! :)

Selectfood írta...

Gratulálok Vera! Én is csak az előttem szólók véleményét tudom megerősíteni: nagyon tehetséges fotós vagy, megérdemelten kaptál meghívást az eseményre. Majd jövőre ott leszel!

Szívesen olvasom a „Hogyan készült?” bejegyzéseidet (is)!

á la carte kulinaria írta...

Óriási gratula!!!! Gyönyörűek a képek, megédemled!

chriesi írta...

Wow ez valami eszméletlen fantasztikus hír! Hűűű akkor jövőre lesz mit mesélned. Gratulálok!!! Szenzációs vagy! Na kinek lesz híres barátnője? ;) :D

Vianne írta...

Szívből gratulálok!!! És a döntésedhez is;))

VKI és VMP írta...

Gratulálok! :)

Komolyan ennyi idő van csak közöttünk? Én aug. 23-ra vagyok kiírva. Mért gondoltam, hogy több hét van köztünk? Akkor már mindketten utolsó hónaposak vagyunk... Remélem, minden rendben veletek és jól vagytok!

Üdv: Ildi

Vera írta...

Köszi szépen mindenkinek, nagyon jó fejek vagytok :)

Ildi,
Nálunk minden rendben, kop kop kop. Nagyon kis ficánka....
akkor már te is visszaszámolsz :) ott is minden rendben van, ugye?

VKI és VMP írta...

Hálistennek, minden rendben, de a mi kismanónk apukájára ütött két dologban már biztosan:
1. lusta - nem, nem nyugodt baba, hanem lusta
2. csokiimádó szénhidrátfüggő,
szóval a ctg-n 45 perc ébresztgetés után is csak a csokira hajlandó mozogni! :)
Visszaszámolok, már csak úgy köszönök az utcán, 3 és fél hét jájjj! :D

Unknown írta...

Gratulálok! Óriási (és megérdemelt) megtiszteltetés ez a meghívás!
Épp a minap bukkantam csak rá erre a konferenciára, nagyon jó kis találkának hangzik. Jövőre is lesz konferencia, akkor tuti ott leszel ;)

Zizi írta...

Szia Vera!

Képzeld megyek a konferenciára! :) Majd nálam olvashatsz beszámolót róla és megtudod milyen volt! :) Mekkora poén lett volna, ha nem írsz róla a blogon és csak ott a helyszínen tudom meg, hogy ott vagy! Végre találkozhattunk volna! :)

Nagyon várom már a konferenciát. Két blogger lánnyal, Sarival - ő egyébként benne van a szervező csapatban - (http://cookyourdream.com) és Giuliaval (http://en.julskitchen.com/) már előre szervezzük a gasztro programokat, hogy hova szeretnénk elmenni enni, inni, szétnézni Londonban.

Már tavaly is gondolkodtam, hogy elmegyek Európa legnagyobb gasztroblogger konferenciájára, de aztán úgy alakultak a dolgok, hogy nem tudtam. Az idén viszont direkt készültem rá, pláne, amikor megláttam az előadókat, gyorsan meg is vettem a jegyemet még márciusban! :)

Sajnálom, hogy nem leszel ott, de a babázás mindenért kárpótolni fog, hidd el!

Vera írta...

Robi,
köszi, remélem majd jövőre

Zizi,
nem mondod komolyan??hát pedig szuper lett volna. Ismerem Sarit,mert ő is fotóz, egyébként ő küldte a meghívást is :)
biztosan nagyon nagyon jól fogod magad érezni, majd mesélj, nagyon kiváncsi vagyok.
Sarit meg puszilom :)

Vera írta...

Ildi,
:))))))) most nagyon jót derültem. Szegény kismanó, már máig lustázod amikor még csak a pocakodban van :))) na és a csoki :)))))))
hát igen, már nincs sok...

Zita írta...

Vera,

átadom az üdvözletedet Sarinak! :) Lesz rá alkalmam, ugyanis nála fogok aludni 4 éjszakán át! :)

Gratulálok még egyszer a meghíváshoz, remélem jövőre ott találkozunk! :)

VKI és VMP írta...

De én ennek a lustaságnak nagyon fogok örülni, ha kint lesz! :) Alszik nagyokat, eszik, tojik, meg játszik... ahogy én elterveztem. ;)

Oxana írta...

Hello Vera!
I only found out now (that I only now translated!) of this invitation. You really deserve all this! Bravissima!

P.S. I understand you correctly: you become mother?:)

Vera írta...

Hi Oxana,

Thanks a lot :) it is not easy with the google translator I know, it hardly get things right.
And again yes, I'll soon become a mommy, in only a month :)

Vera írta...

Ildi,
aha, persze,.... meg ahogy te azt elképzelted szerintem :)))

Oxana írta...

Ohhh, beautiful!!!!:))))))

Piszke írta...

Én is gratulálok! Nem maradsz le semmiről, jövőre együtt mentek :)!

Related Posts with Thumbnails