2010/03/09

Mi van az üvegben, avagy olcsó húsnak híg a leve (szarvasgombás tészta)

Persze megérdemli az aki szarvasgombát vesz "befőttnek" eltéve. De akár lehetett volna jó is az a gomba, de nem volt az. Egy szippantás, egy pici falat és nagy lendülettel a kukában végezte ez a gombóc. Hallott már valaki szarvasgomba (nem tudok rá jobb szót) "befőttről"? Eddig én sem. Az biztos, hogy mindenkit lebeszélek róla aki ilyennel akar kísérletezni.

Mivel ilyen formán nem volt szarvasgombám, enni viszont kellett valamit a tésztával, elővettem a szarvasgombás olajat és azt locsoltam rá. Megmentette a vacsorát, de friss gombával még jobb lett volna. Az ételről nincs kép, mivel ennyi erővel egy szimpla sós vízben kifőtt tésztát is fényképezhettem volna. Viszont fennt látható a kis mocsok, és a megmentő.

A receptet azonban érdemes kipróbálni. Vannak csupasz tészták, hát ez még annál is csupaszabb. Ezt egy olasz étteremben ettem, ahol egy hatalmas parmezánba dobták a tésztám, és utána igazi szarvasgombát reszeltek rá.

Szarvasgombás fettucine

Hozzávalók (2 főre):
25 dkg tészta
10 dkg parmezán
szarvasgomba
bors
A tésztát sós vízben kifőzöm, és forrón hozzáadom az apróra reszelt permezánhoz, és elkeverem vele. A parmezán szépen elolvad, és finom krémes lesz. Szarvasgombát reszelek rá, és frissen őrölt borssal ízesítem.
Mivel nincs ételfotó, kárpótlásul küldök egy kis tavaszt mindenkinek.


2 megjegyzés:

chriesi írta...

Bizony ennek a befőttnek már én is bedőltem. Az utolsó kép az eszméletlen!!

Vera írta...

De jó, hogy nem vagyok egyedül! :) Köszi. Remélem lassan a kertem is kivirágzik!

Related Posts with Thumbnails