2011/01/19

Édeskömény és alma



Ebben a tavaszias időben készüljön valami könnyű étel is, ne csak mindig hús meg hal. Tegnap például annyira jó idő volt, hogy tettem egy sétát a kertben és megdöbbenve láttam, hogy virágzik az aranyeső és a nárciszok is kidugták a fejüket. Szegények, pedig még jön vissza a tél, remélem nem viseli meg majd a hideg túlságosan őket.

Az édesköményt általában sütve fogyasztjuk, de nyersen is ízletes ez az enyhén ánizsos beüésű növény. Most vékonyra szelt almával párosítottam és gránátalma balzsamecettel ízesítettem, amit még karácsonyra kaptam az egyik barátnőmtől. Az eredmény egy egyszerű de különleges ízvilágú saláta lett. Talán, mint köret is megállná a helyét, de az az igazség, hogy én maradnék csak ennél a szimpla saláta variációnál.

Édeskömény-alma saláta

Hozzávalók:
édeskömény gumó
alma
gránátalma balzsamecet (vagy ízlés szerint)

Szeleteljük vékonyra az édesköményt és az almát. Locsoljuk meg a balzsamecettel és azonnal tálaljuk.

3 megjegyzés:

Cool Chic Style Fashion írta...

Bella questa insalata e anche la foto è deliziosa, ciao

Eperlány írta...

Nagyon egyszerű és mégis remek ötlet. Köszönöm.

Unknown írta...

Egyik kedvenc nyári salátám! Kevés citromlével meglocsolva és mogyoróval együtt szuperkönnyű falat ;)

Related Posts with Thumbnails